lørdag den 14. september 2013

Fødselsdag

I går var det min fødselsdag - og en halvrund en af slagsen. Jeg havde inviteret 10 af vores skønne venner til middag. Til dessert havde jeg (naturligvis) lavet en masse lækkerier..... måske endda også alt for mange!?
Jeg fik desværre ikke taget billeder af det hele, for aftenen fløj afsted.

Vi fik følgende til desserten:
Is med lakrids og hertil brombærkompot
Panna cotta med jordbærtop og pufsukker
Lagkage ala bryllupskage
Chokoladekage med solbærmousse
Flødeboller med hindbærskum
Cupcakes med hindbær og hvid chokolade
Mini cupcakes med chokolade



Lagkage ala bryllupskage

Lækre bunde med chokoladeganache og hindbærmousse

Svampet chokoladekage med solbærmousse


Små skæve flødeboller med frysetørret hindbær på toppen



Lækkert, lyserødt hindbærskum

Rester - efter at alle venner, familie og naboer også havde fået!!



2 kommentarer:

  1. Hold nu op en fest - hvor ser det godt ud :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hvor er du rar :-) Det var nu også en god fest!
      Jeg har, pudsigt nok, lige været inde på din blog og savle over "KitKat-kagen. Mums, den skal prøves!

      KH

      Marianne

      Slet