mandag den 5. december 2011

Helt færdig

Endnu et julemarked er veloverstået og KageKonen er glad og tilfreds (og en anelse træt :)).
Jeg fik solgt over 200 cupcakes og næste alle småkagerne og marmeladen. Det er en dejlig - og vanedannende følelse, at andre folk kan lide det, man har lavet!
Jeg havde i travlheden glemt mit kamera, men min søde lillesøster fik taget et par billeder med sin Iphone - de kommer her:

Kanelcupcakes med juletræer (inspireret af http://www.annetteskager.dk/)
Yndlingskagen: cupcake med hindbær og hvid chokolade
Den største salgssucces: appelsincupcakes med nissehuer (lavet i fondant)
Cupcakes med gulerod

Ny "uniform" - kjole med cupcakes :)

4 kommentarer:

  1. Hvor har du haft travlt, det er nogle rigtig fine julecupcakes:). 200 stk. Er godt nok mange at få solgt:).

    SvarSlet
  2. Skriver lige en ekstra kommentar du evt. bare kan slette;).. Linket til min blog er forkert, det er com istedet for dk:). Kan se at du har fået brugt formene rigtig godt:), jeg håber du er tilfreds med dem:). Godt nytår:)

    SvarSlet
  3. Tak, Annette :) og undskyld fejlen - den bliver rettet med det samme!!! Dine forme er de bedste, jeg har prøvet, jeg er meget tilfreds!

    Marianne

    SvarSlet
  4. Øh, Annette.... nu bliver jeg lidt forvirret -> er butikkens adresse ikke www.annettesfavoritter.dk?? Jeg får en fejlmelding, hvis jeg skriver .com i enden....

    SvarSlet